Pages

November 24, 2010

duit..duit..KEMARI KAU!!


yahooooooOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! 

yabeda bedu....!!!!
bulan ni gaji awal..
biase la kalo gaji da dpt awal...ujung bulan mkn megi..ahaha
plak aku ade beli brg aku sket..kire byk la sikit duit pakai bulan ni..
aku pn dah xtau nk mtk sape lgi...
aku ni seorang person yg susah mintak duit kat family..start dari aku student dulu
duit beli kete pon pakai duit sniri..
bayo ansur...adui...berat2...
time ni aku tul2 xde wit...aku terpaksa mintak fmly aku..
sbb aku dah lapau gile..xde wit nk mam..
aku ni bleh je mintak duit kat parents aku, anytime dorg leh pam duit..
cume aku bukan spesis mintak kat dorg...
tambah2 plak aku dah keje ni...
n tadi aku merendahkan ego aku..mintak duit kat bapak aku..
ade ke die kate nk bank in 1k....
byk nye oiiii....pade aku la
tapi last2 aku soh bank in 500 je...
kakakakakka...besh2....
mlm ni gak bapak aku bank in...
waaaa aku pasti akan pergi kerje mlm ni ngn senyum panjang..sampai  ke pagi
pagi nti leh cucuk duit...yahoooooooooooooooooooooooooo
waaaaaaaaaaaaaaa
oiiiiiiiiiii....disaat aku... kesempitan..kau sntiasa ada..
oh ayah dan ibu...cewahhh...
muahhhh i love u...
n i love u more when u pam money to my bank..aikkkkk....
heheheheeh,,,,

No comments: