Pages

February 05, 2011

ape AKU akan BUAT kalo aku bosan/xde keje/dtg prngai sengal/stress



entri kali ni..aku nk share ngn korang mende2 yg aku buat kalo aku....sperti yg tetera di tajuk kat atas tu ek..
mane tau..kot2..ade yg nk knal aku lebih rapat..atau korang pon same cam aku..so pesamaan dah ade..atau ape2 la..ekceli aku boring..so aku menulis..<-- ok ni salah satu ativiti aku time xde keje..

aku suke menulis ape saje..naseb bek ade blog..leh la aku mrepek2..kalo x..aku risau aku conteng dinding bilik aku..eh cam budak2 plak..

ok..lgi kalo xde keje..boring tahap gaban..aku akan punggah peti ais aku..tgok ape yg ade..yg leh dimakan..yg leh dibuang..yg leh dibuat masker..aik..haha..syok gak smbil2 on9..pakai masker..kakakaak..(online chatroom xperlu gerakkan mulut...yup2)

lgi aku akan hangout ngn mbe aku yg free..gi ler jalan2..tgok wayang ke..jalan2 cari mkn ke..soping ke..opkos ni bende aku plg suke..n aku xkn lupe ckp..yahooooooooooooooo!!..heh..sori i just like this..

kalo x pun..aku akan punggah lemari baju..agak2 baju aku yg dah bau gobok (almari) tu..dah mcm bau kayu dah..xbau baju dah..aku akan amik..n campak lam washing machine..n godak2 basuh pelagi kan...haha

pastu aku akan usha2 balik..alat2 mekap aku..plg tak pun..kalo aku xde keje..n tibe2 rasa nk membazir..aku selet je eye liner aku kat mate ke selet lipstick ke..saje melaram tuk dri sniri..hahaha..bukan nk kua pon..kakaka...aku tau mesti ade gak org buat cam aku ni..hik3..(suke ati aku ler kan..haha)

lgi aku akan upload..download..or susun2 folder dlm lappy aku..henset aku..smpai aku boring..nti aku buat keje lain plak..haha

em lgi aku akan kemas2 barang yg aku xmo guna dah n yg aku nk bawak balik kampung..letak dlm satu beg beso siap2..walaupon nk balik kampung tu mybe dlm mase sbulan lgi..hahahaha...psiapan awal..kih3

kalo mbe aku sume keje n bz ke..n aku boring atau stress ke..aku tetap boleh kua sorg2..aku akan drive ke mana2 saja yg aku tau..saje nk jalan2 tgok gelagat org..kdg2 camni pon aku loh ilang stress...bile balik umah..aku rasa aku leh tido ngn nyenyak tuk kerja pada hari esok..hurm...gud kan..


byk2 tempat yg aku plg suke nk lepak ke..nk irup angin ke org kate...aku suke dok tepi laut..kolam or wat..asalkan air la..(pengalaman lemas di port dikson x mematahkan smgt aku terhadap air..laut..sungai dsb nya..)...n kat sini aku suke lepak danga n stulang..coz 22 tempat ni ade air..haha

x pun..kalo kedit aku byk...kot2 tibe2 ade kedit ala-ala hot ticket tu..aku kolling2 la sesape yg aku nak..saje hilangkn boring..bile da pnat ckp...aku pon tido..haha senangkan..

pastu kalo xtau nk watpe da...aku bebalik pada hobi aku...dgr lgu jiwang2 pastu terkenang2 memori lame..xpasal2 emo..aik..hahaha camtu ler..aik ini cara aku..cara kite mungkin berbeza ye..hik3

ok la stakat tu je dlu aku dpt pikir..korang plak..ape kome buat time kome stress/xde keje/dtg pangai gile??pikir ler sndiri...layan...zasssssssssssss..

semoga korang pon dpt idea nk buat pe time korang bosan tahap gaban..hik3 ..sekian.

No comments: