Pages

July 20, 2011

20 JULAI 2011,4.43 am

mata masih xleh pejam..
lame betul aku xjenguk blog aku..
bape bulan tgglkn..huhu..mcm2 bende da blaku lam idup ni..
dan x mustahil byk lgi bende aku nk hadapi lam hidup ni pada masa akan dtg.
alhamdulillah bape2 hari lgi aku akan start keje balik
di tempat yg baru..of coz..heee xsabar rasanya..mcm mane la nti
yela..dah 2 bulan berehat kat rumah...pristiwe nye..hye segelintir je yg tau..
xpela apepun sgala pnat lelah aku n family aku berhasil..
akhirnye dpt juga aku transfer keje kat hometown ni..i love this place..
the place where i was born..

psl die...dah lame tetutup citer..xde jodoh mybe..
tp xpe aku pcaya ngn qada n qadar tuhan..
aku redha ngn sume yg terjadi..
aku cume doakan die sentiasa sehat,bahgia walau ngn sapepun..
although we are not together anymore..
i still hope u will be happy..i never hate u..
sy xpernah menyesal kenal ngn awak..
yup sy gembira sy penah kenal awak..terima kasih tuk semuanya..
skurang2 nya pekenalan sy ngn awak,buatkan sy lebih matang skrg..

terima kasih skali lagi..
skrg ni..sy akan cari kbhagiaan sy sniri..
walaupun kite dah xbesama..(it was never exactly)
skrg ni,berseorangan buatkn sy dpt luangkan mase sygi n kenali diri sy sndiri dgn lebih mendalam..

it just great knowing that u are a tough girl..n that was me..syukran ya ALLAH..
kerana beri aku kekuatan tuk lalui lagi hidup ini..walaupun aku pernah jatuh..
namun di atas rahmat MU,kasih syg MU...aku bangkit YA ALLAH..syukran..

YA ALLAH YA TUHANKU...
sesungguhnya..aku rasa amat rindu padanya..hanya KAU yang  lebih mengetahui akan hambamu ini...
sampaikan la salam ku padanya...KAU peliharalah die YA ALLAH...amiin ya rabbal alamin..


..

No comments: