Pages

January 18, 2011

abeh nak GADUH?

entri ini akan membincangkan ape itu discussion board (db) -biase terdapat kat fb2..

apakah ia : satu medium tuk membincangkan sesuatu topik..dimana ia menerima stiap cadangan,pendapat, kritikan,kutukan,dsb

kelebihan : dpt tgok idea2 bernas dari otak2 org lain..dpt pikirkan solusi tuk sesuatu probs yg timbul,

kekurangan : mgkin kene kutuk n kritik sket la..lagi2 kalo topik..taley bla..masak ler ko kan..

nk dijadikan citer..aku join satu fb ni..ala2 grouping nye fb la..ala yg korang suke klik 'LIKE' kat fb dorg tuh..
adela sorg minah ni..die pon bgi la topik sekian2...ok die letak topik tu kat DB..ok..diulang DB...
so...topik die agak hot x hot sgt la...aku pon terpanggil tok mengomen..tau jela mulut aku...
aku ckp suke trus trang.. 

bia sakit asalkan hakikat..
daripada sedap2..padehal tipu 
stuju???

tp aku xde la plak mencarut ke  ape kat die..aku just bgi komen aku..secara berhemah aje (konon)

agak2 nye komen aku rasa cili boh kot..tu yg die rase mcm pedas2 jek..bahahha..
pastu..kat komen tu jugak die leh sound aku...sound ler..sbb aku phm ape motif die..meng'capslock' kan sgala ayat die...

buuuuurrrrrrrrrrrrrr... d[-__-]b.......taley bla siyut...


aku dgn tahap kesabaran yg masih menebal...aku reply baik2..konon2 xnk pjgkan citer laa..
aku ckp lebey kurang camni aaa...

'ni kan DB..so ikut hati sesape la..nk komen ape pun kan..kalo xleh trime..
abaikan aje komen saye..its ok ma..'

dah menyemak letak topik cam gud-gud kat sini...letak kat DB..konon2 nk ajak bebincang la topik die..skali kene komen..nk berasap..pe jadahnye tu....alahai...
dan yg plg aku xley blah...laki2 yg komen kat situ sume die layan baeeekkk punyer...boleh plak ek camtu..(gile jantan pe ko ni..wow amik ko sedas..kene lagii..)

psl aku nye komen yg agak tulus dan mulus tu je..die dah gelabah cam itik ilang seekor anak..

papehal..lantak ko ler kan..pade aku..kalo xmo kene kritik..ko tempek je soklan2 topik2 bengong ko kat wall ko sniri..xyah nyemak kat DB..dahtu bukan fb tu ko punye pon...ko pon hanya seorang drpd mereka2 yg klik 'LIKE' kat fb tu..so sape2 pun leh komen n merepek jadah lam fb tu..tul x?

ok ayat kat atas ni ..aku xdela ckp kat die..ni aku bermonolog je...sbb kalo aku ckp..kompom die lgi panas ati...n aku xde keje nk bgaduh psl bnde kecik..tambahan lagi (skema lak ayat)...aku sorg yg penyabar...jgn risau..slagi kesabaran aku masih tersisa..sume nye dlm keadaan terkawal...^_^

p/s aku pade semua kat luar sane : kalo tkut dikritik..jgn suke mengkritik...(silekan kritik aku..aikk kantoi aku suke mengkritik..muehehehe...xpe2..asalkan kritikan membina aku trime aje..bile lagi nk up..kalo xde org tgur...xgituu???....)

.
sekian..majulah sukan untuk negara..

gambar tidak berkaitan

.
.

No comments: