Pages

January 14, 2011

sorry ayah..hihihihihihi

sorry..sorry..sorry..neiga..neiga..neiga..mojo..miga migaa parjo..parjo..
(aish..aku suke beno lgu super junior-sorry3 tu..
ok stop la mempoyokan diri..skg stret 2 de point en..nape eh entri aku..camni..hihiihihi

citer die camni...
aku tibe2 terkenang memori lalu..dan ia mesti ler berkaitan ngn bapak aku (tgok tajuk entri dah tau)..
aku ni seorang yg suke membaca..n buku2 mcm remaja,rapi,n sume la majalah2 pompan ni..aku suke btul bace..lagi2 bab petua2..pehh..mmg aku suke..

n tah mengapa satu hari tu aku trase nk try mengeksperimen satu petua dlm buku tu..nk tau btul ke ape yg buku tu cakap..

''letak kulit kayu manis dlm bekas gula..boleh alau semut'' 


(laki aku xtau la dorg kenal ke x kulit kayu manis ni..lantak kome ler..
kalo nk tau..gi tanye mak ke bini korang ke..xpun awek2 korg)

byk2 petua dlm buku tu mase tu..aku tetarik nk cube petua tu..pasal bekas gula kat umah aku..
suke sgt semut dtg..aku dah puas..
jadi pelupa...(sik temakan semut)..bahahahha...

so aku pon test la amik kulit kayu manis mak aku..aku campak dlm bekas gule tuh..mcm hepi je aku letak bnde alah tu lam tu..smbil gelak jahat..kihkihkih
..pastu petang tu aku gi tgok bkas gule tu..woookkk..mane cik2 semut ni..wahahaha..girang gile aku..ngahahah..
yess..semut dah xde...huhu..menjadik gak eksperimen aku ek..haha

happy punye happy..malam tu bapak aku pon minum la kopi mak aku buat satu jug tuk die..
skali die ckp..

'ehh sape yg letak kulit kayu manis dalam kopi ayah ni' 

...mak aku pon tekejut sbb mak aku cedok gule tu pakai senduk beso..so xpasan ade bende tu..
haa kan bapak aku dah teminum...
aku tekejut gile..n aku ape lgi..xpaham2? buat bodo suda la...smbil gelak2 lam ati..
(padehal kecut siut..kalo bapak aku tau aku buat..hihihi)
mak aku pon tegelak..smbil tu mak aku pon rase..mak aku ckp 'eh sedap jugak eh'

lagi la aku melompat2 dlm hati ni..(err bleh ke)...hihihi mak mmg sempoi aa..at least teselamat aku..ngahahah
apepun..sori ye ayah...owang nk eksperimen je tuh(kate aku lam hati..smbil tegelak2 kaber2)....hik3

p/s : esok tu xbuat dah...kang kantoi ngn bapak aku..abehla..ckup la skali teselamat..hihihihihihih

2 comments:

No name said...

hahaha ! experimen yg mnjd la neh !
sdp mak ko ckp uh.... hahaha

SaSa said...

hahahaha....tau xpe..