Pages

January 07, 2011

ye..aku cuci berak org...kenape? ade mslh?



ye..keje aku? balut mayat..basuh berak..suap makan..ha keje aku la tu...
ade org kutuk..tp aku buat derk je..tp lbih byk memuji..
yela sape la nk buat keje mencuci berak manusia ni...
berak sniri pon tutup hidung..inikan pula berak org..
tp aku xkesah..bende kite dah biase..kite xkn rase ape..
mule2 dulu jela..ase stress gak ahh..ase mcm balaci pon ade..
tp skg x lagi..aku just jalankan tggungjawab aku je..

tp byk2 bnde  aku suke suap psakit makan
bila dorang makan..aku rase mcm lege sgt..
aku yg rase kyg..hepi nye xtau nk ckp..
bile tgok org yg sakit depan mate kite..kite suap pelan2..
die makan..lgi2 yg makan prabih tu...
uii..lgi aku suke...dan aku x kan teragak2 tuk suap die lagi..
huhuhu....the main things is i do really enjoy my job..
ya..my job is very stress one..but inspite of that..
i know that...im very happy..to be the helper..to be the carer..
for the one that need it.....



2 comments:

arepizChamakh 널 기다리고있어 said...

wahhh lagi terharu aq bce sal neyh.. sebak doe.. ko mmg tbaek r sis... bg aq la, owg laen aq tataw r pe dyowg na ckp, keje ko tu mulia pe?? dpt bbakti pd msyarakat.. owg ckp keje sambil bramal ... drpd sstengah owg 2 keje pnye la bgos, amal pnye la byk p ta reti na bsyukur.. bsyulkur la kite msh sihat , dpt bri bntuan kat owg... mcm aq neyh sape na tlg?? haahaaa.. aq sllu msuk wad p aq ta pnh izinkan owg dtg melawat aq kat wad sbb t aq akn tacink n sbb tu la aq ag suke rahsiakan sakit aq drpd owg n sbb tu la aq suke merantau... ble aq tadew pn owg takan rase kehilangan... huhuuu... aiks pe yg aq merepek neyh? haahaaa... truly, sketsa neyh mmg btul2 mnarik mnat aq... huhuuu... mmberi kesedaran wlaupn msj yg dsampaikan tu pendek... hehee ;) =.=

SaSa said...

wahahahahha....moral of the story da smpai kat ko ke...bgus2...itulah niat sebenar aku..hahahah....best2...nk yg aku truja nk tulis lagi ni..aikk..lalalala